KIA

Kia открива нова филозофија на дизајнот и целосни слики на EV6

  • Обединети спротивности е нова дизајн филозофија на Kia за сите идни модели
  • Дизајнот е основан на столбаХраброст за природаЗадоволство со причина, Моќ за напредок, Технологија за живот и Тензија за спокој
  • Надворешен дизајн EV6, карактеризиран со високотехнолошки детали
  • Модерен и простран дизајн на ентериерот овозможен од првата електрична платформа на Kia (E-GMP)

Март 15-ти, 2021 – Kia денес ги откри првите слики од надворешниот и внатрешниот дизајн на EV6, првото електрично возило (BEV) на компанијата, чија светската премиера се очекува во текот на овој месец.

EV6 е дизајниран според новата филозофија на брендот „Обединети спротивности“, што инспирира од контрастите пронајдени во природата и човештвото. Во центарот на дизајнерската филозофија е новиот визуелен идентитет што предизвикува позитивни сили и природна енергија, со контрастни комбинации на остри стилски елементи и скулпторски форми.

Новиот модел може да се пофали со карактеристичен дизајн инспириран од кросовер моделите, поставен на новата електрична модуларна платформа на брендот (E-GMP). EV6 е првиот посветен BEV модел на Kia, под влијание на новата филозофија на дизајнот, што го насочува фокусот на Kia кон електрификација.

„EV6, како прв електричен модел на Kia, со својот прогресивен дизајн и електрифицирана моќ, посветен е на луѓето. Ние силно веруваме дека EV6 е привлечен и релевантен модел за новиот пазар на електрични автомобили“, вели Карим Хабиб, потпретседател и раководител на глобалниот центар за дизајн. „Со EV6 имавме за цел да создадеме карактеристичен, влијателен дизајн, а истовремено да имаме футуристички изглед со кој ќе се нагласат идните електични модели на компанијата“.

„Обединети спротивности“ филозофија на дизајнот за сите идни возила на Киа

Дизајнерската филозофија „Обединети спротивности“ дебитира на EV6, а истата го нагласува дизајнот на сите идни модели на Kia. Филозофијата се заснова на пет клучни столбови на дизајнот: Храброст за природа, Задоволство со причина, Моќ за напредок, Технологија за живот и Тензија за спокој.

Храброст за природа - се заснова на интеракција со природата. Деталите се превземени од облиците и пропорциите што се наоѓаат во природниот и во човечкиот свет. Овој столб за дизајн создава органски, но сепак технички структури. Дизајнот се карактеризира со комбинација на јасни и едноставни линии со храбри површини кои постојано се менуваат.

Задоволство со причина - се фокусира на чувството во амбиентот на идните возила на Kia. Идните дизајни ќе го спојат емотивното со рационалното, создавајќи возила што влијаат на расположението на патниците. Исто така, ќе влијае и на усвојување на нови органски материјали и посмели бои, изразувајќи чувство на младост и разиграност.

Моќ за напредок - се надоврзува на моменталните јаки страни на дизајнот на брендот. Со помош на собраните информации во текот на неодамнешната ера на Kia, дизајните и распоредот на идните производи на марката ќе продолжи да се развива. Идните дизајни ќе имаат поголем простор заа иновативност, но ќе се потпираат на искуството од минатото.

Технологија за живот - прифаќа нови технологии и иновации за да поттикне позитивни интеракции помеѓу луѓето и машините. Идните возила на марката ќе се базираат на досегашното искуство, кое преку усовршениот UX дизајн како во осветлувањето, поврзаноста во автомобилот и други работи ќе им помогне на клиентите да се вклучат во своите автомобили.

Тензија за спокој - предизвикува тензија помеѓу спротивставените сили и креативните контрасти и ја препознава рамнотежата на дизајнот што доаѓа од две спротивставени сили. Нуди впечатливи концепти за дизајн кои користат остри, високо технички детали ориентирани кон идната визија за дизајн.

„Ние сакаме нашите производи да овозможат инстинктивно и природно искуство што го подобрува секојдневниот живот на нашите клиенти. Нашата цел е да го дизајнираме физичкото искуство на нашата марка и да создадеме оригинални, инвентивни и возбудливи електрични возила. Идеите на нашите дизајнери и целта на брендот се поврзани со нашите клиенти и влијаат врз секоја одлука што ќе ја донесеме “, додаде Карим Хабиб.

Повеќе детали за филозофијата „Обединети спротивности“ се откриени во следното видео: https://www.youtube.com/watch?v=gqrfx2GzOY

Светската премиера, EV6 ќе ја има кон крајот на месец март 2021 година, за време на специјален настан кој ќе биде достапен на социјалните мрежи на брендот.